czwartek, 12 grudnia 2013

Prolog


Tik tak... Kolejna sekunda w tym podłym miejscu.
Tik tak...I jeszcze jedna.
Tik tak... I następna.
A miałam kiedyś takie cudowne życie. Caroline Forbes. Idealna uczennica, miss Mystic Falls, z przyjaciółmi, a teraz... zamknięta w jakiejś norze jako nagroda dla tych... tych... przebrzydłych krwiopijców. Fakt, że też nim jestem niczego nie zmienia.
Tik tak...
Nagle drzwi się otworzyły i stanął w nich ten skurwiel- Marcel. Pierdolony szmaciarz, który zaciągnął mnie siłą do tego miejsca.
-Teraz Twoja kolej słonko- powiedział.
Wyciągnięta siłą z ciemnego pomieszczenia weszłam do miejsca pełnego wampirów i ich pożywienia. Zewsząd dochodziły odgłosy mlaskania i oblizania kłów. Wszyscy byli głodni. Mi samej chciało się pić. Bardzo... W tym samym czasie Marcel zabrał głos.
- Kochani przyjaciele przedstawiam wam chodzącą sex-bombę, wampirzycę z seksapilem- Caroline!
Weszłam na podest. Słyszałam tylko gwizdy i śmiechy. Prawie wszystkie oczy były wypełnione pożądaniem. Podczas rozglądania się trafiłam na oczy, które były wypełnione zdziwieniem i obawą, kiedy zdałam sobie sprawę do kogo należą przeraziłam się. Orzechowe, roztrzepane włosy. Pełne wargi, które kiedyś były dla mnie tak pociągające, a dziś napawały obrzydzeniem. I te jego oczy... tęczówki wpatrzone we mnie z dziwnym błyskiem. Po moich plecach przeszły ciarki. Tak, to na pewno był Klaus.



Dziękuje mojej Daisy D http://love-of-ginny-weasley.blogspot.com/ za pomoc z zaczęciem bloga <3


3 komentarze:

  1. No, zapowiada się ciekawie :) Już nie mg się doczekać nexta. Dodaję do obserwowanych blogów i zapraszam do siebie ------> http://life-without-you-x.blogspot.com/. Jeżeli chcesz pochwalić się swoim blogiem zapraszam do zakładki "SPAM".
    /Julia Malik xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, nie czytałam Pamiętników, ani nie oglądałam, ale myślę, że next będzie ekstra. Jeśli byś mogła dodaj zakładkę BOHATEROWIE, żebyśmy wszyscy mogli rozeznać się w postaciach. Byłabym bardzo wdzięczna!!!
    PS: Kocham twojego bloga
    Zapraszam też do mnie:
    http://lyzkamarchewlustrokotjedzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny :) Dawaj jak najszybciej nexta <333
    Zapraszam też do mnie:
    http://larrycatsandcarrots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń